känner mig inte riktigt..

nej känner mej inte riktigt som förut.. känner mej otroligt nere.. vill vara den glada sofie men det är så mkt just nu.. bägaren har runnit över så att säga..

jaja igår var jag på jobbet och hälsade på en sväng väldigt trevligt faktiskt sa att jag kunde hoppa in och jobba helger ibland så man kan få lite extra pengar:) så efter jag hade vart där ringde dom och frågade ifall jag kunde jobba ett litet pass den 30:e oktober 16 - 21:00 så det va ju gött:)

ja sen va jag med Angelica hela dagen jätte trevligt och mysigt som vanligt!


jag har fått en vagel i mitt vänstra öga det gör skit ont och kliar som satan! blir galen!

idag ska vi tvätta och handla speciellt handla det behövs verkligen har ju ingenting i kylskåpet!

nu vill Elvin något måste kila!

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lägg en kamomill-tepåse på ögat i ett par dagar såska du se att det lättar lite om du har väldigt ont:)

2010-10-17 @ 10:09:59
URL: http://yennas.blogg.se/
Postat av: anki millys mamma

lilla gumman,

du kommer snart tillbaka till din vanliga glada och positiva,

det har varit en tuff period det sista.

men du ska veta att efter dalar kommer berg :)

fortsätt kämpa du är stark och vi vänner och familj finns bakom dig i alla lägen <3



puss på dig sis

2010-10-17 @ 10:34:18
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: jessica

Ska du börja jobba redan? Känns de ok?

2010-10-17 @ 20:55:53
URL: http://emilochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0