kolik?

Tror min lilleman har fått kolik faktiskt tyvärr.. han bara skriker och skriker och ingenting jag gör är bra.. man känner sig så jäkla värdelös och vet inte vad man ska ta sig till... ska ringa bvc imon och kolla med dom om det verkligen är det eller om det kan vara något annat vilket jag inte tror.. stackars mammas lilla pojk vill verkligen inte att han ska må såhär:(

sen verkar han även hård i magen så ska kolla om det finns något man kan göra åt det med.. vill bara att min lille ska vara som förut detta har verkligen vart en lång och påfrestande vecka vill jag lova..
han verkar ju ha alla tecken på kolik.. hungrig hela tiden, sover ingenting, bara skriker ja som sagt vill inte att min lille ska må såhär..

nepp nu vaknade han igen får byta blöja och ge honom mat

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Malin och Wiggo

Men hallå jag har ju sagt till dig flera ggr att du kan köpa bifidus på apoteket som är för hård mage, wiggo hade likadant tills vi bytte ersättning, o dom äter mycket bara för att dom har ont i magen o vill ha sin tröst, o eftersom man inte ammar så är flaskan deras tröst, o klart dom skriker eftersom dom är hårda i magen o det gör ont, KÖP BIFIDUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-22 @ 08:39:24
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0