Lite grinigt

ja igår va en lite grinig kväll lilleman hade nog lite ont i magen för han fick ingen ro till att sova alls och han ville ha mat hela tiden.. men som tur va slutade det vid 2 tiden då han somnade och vaknade kl 6 skönt!
annars satt mikey och heden här och tittade på hockey line adrian och janne var även här en sväng..
jag ville inte se hockeyn så jag ställde mej och bakade en skit god kladdkaka mums! den blev verkligen helt perfekt och slut tog den fort också hehe
eftersom dom hade snott tven så fick jag sitta med laptopen och kolla idol där får ju inte missa ;)
Idag blir det nog in till stan med Elvin och åka till Angelica och mysa en massa!
saknar ju min B2!

nä om man skulle lägga sig en stund till

tjingeling// Sofie

Kommentarer
Postat av: anki millys mamma

<3<3<3<3<3

2010-10-02 @ 09:53:14
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0