mys söndag!


idag har det bara vart mys för hela slanten.. va ju som sagt hos pappa<3 och hälsade på:) sen åkte jag och goding och handlade så vi fick lite mat här hemma igen..
sen gick jag och elvin och la oss på soffan han somnade med en gång men jag bara låg och tittade på honom kan liksom inte sluta göra de.
finns inget bättre än att bara ligga där och se hur fridfullt han ligger och sover.

imon börjar ju mikey jobba igen vill verkligen inte känns inte som om han har vart hemma i 10 dagar..
jaja inte mkt jag kan göra åt!
som sagt så ska ju jag och lilleman till bvc imon så nu hoppas vi på en bra viktökning :)

på tisdag kommer sanna och terese hit och ska hälsa på Elvin ska bli så mysigt måste ställa mej och baka något gott hehe:P

jaja blir la sängen för mej nu strax

So long // Sofie

En söting Millsan har precis ätit! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0