nada sleep

inatt har lillen vart jätte gnällig han har haft ont i magen tror jag haft så mkt luft i magen för hård i magen är han inte..
så tråkigt när det är så fast ingenting man kan göra åt..
sitter som ett kolli just nu har ju som sagt inte sovit ett skit inatt..
men självklart nu när man går upp ja då somnar han.. skit kul men men får la göra mej iordning inför bvc besöket snart och ska se hur jag ska få ner vagnen vilket ska bli väldigt spännande men men får la försöka går de inte vet jag inte vad jag gör..

nu ligger han och sussar gott i vagnen när mamma har gått upp haha visst är det underbart;)

undra vad man ska göra mer idag.. får la städa eller nåt för här ser som vanligt förjävligt ut.. känns som om man inte gör annat än att städar och städar
nä nu vankas det frukost

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0