ojojoj

ja herregud vilken dag elvin är inte alls sig själv han vill inte sova någonting han har typ sovit 2 timmar på hela dagen och det är ovanligt vill jag lova.. han är hungrig hela tiden och inte ens famnen fungerar längre han är bara ledsen hela tiden hjälper inte vad jag gör.. känner mej helt värdelös!

iaf så har vi köpt en babygunga som kanske kommer hjälpa vilket jag hoppas!
verkar som om det är lite kolik aktigt så ska ringa bvc imon och prata lite med henne hoppas hoppas hoppas att det inte är kolik!

pratade med min mamma och hon sa att ett etcken på kolik är ju att dom är hungriga hela tiden och typ skriker konstant.. men som sagt hoppas på det bästa!

idag har sanna och hennes man vart här en liten stund men dom kunde inte stanna så länge för sanna hade glömt att ta sina allergi tabletter så hon bara satt och nös hela tiden..

jaja måste ta lillen igen

So long// Sofie

Sannas och Elvins händer


Kommentarer
Postat av: monki

har du provat minifom? finns receptfritt,

fillis var ju precis likadan och det gjorde stor skillnad med minifom

2010-10-20 @ 20:06:20
Postat av: Jennifer

Julian är precis likadan! Har varit på BVC och antagligen är det kolik! Han skriker hela dagarna och inget hjälper:( grymt svårt att få något gjort när man är själv! De små 10 minutarna han sover måste han ligga i famnen vilket är grymt jobbigt! Hoppas det blir bättre för er:)

2010-10-21 @ 14:30:34
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0