spontantripp

Inatt fick jag sovit ganska bra faktiskt men är fortfarande väldigt trött ändå för man får ju aldrig riktigt sova ut men klagar absolut inte för lille Elvin är det bästa som finns!
gick upp vid 8 i morse sen la jag och Elvin oss på soffan.. sen ringde jag tommy och fia och dom skulle till borås så dom frågade ifall jag ville följa med och visst ville jag de, det är ju så skönt att få komma ut så man inte bara sitter innanför dessa dörrarna hela tiden..
Igår var ju även Sanna och Terese här riktigt kul faktiskt! skrattar alltid lika mkt när man är med dom och det behövde jag verkligen!

Imon kommer Sanna hit igen och då ska vi gå till Netto för det öppnar här i vga imon :P hehe
ska bli spännande!

här kommer det två bilder på Sanna och Terese när dom håller i Elvin:)
So Long// Sofie





Finingar! <3

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

du är wonderful <<3<3

2010-10-07 @ 19:40:42
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0