trött men..

ja jag är trött men kan inte koppla av.. känner mej skit konstig..
mikey gick och la sig för längesen jag sitter och väntar på att Elvin ska ha sitt mål innan jag går och lägger mej annars kommer jag bara somna antagligen i en halv timme sen vaknar han och vill ha mat :P

idag har vi tvättat och vi har vart och stor handlat så nu har vi mkt mat igen :D hehe

sen har jag verkligen fastnat för Glee! kan inte sluta titta på de.

nä nu vaknar han nog snart så jag ska mysa med honom lite innan man går och lägger sig:)

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: jessica

ok...för ja tänkte bara att han e ju inte ens en månad gammal..Men glöm inte av fk kassan bara så du inte behöver betala tillbaka. Alltså de du tjänar in drar dom av på din fp så egentligen går de plus minus noll, alltså inte mer pengar alls..

2010-10-18 @ 07:49:54
URL: http://emilochjag.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

b1 i loooooove yooooou.

2010-10-18 @ 09:11:50
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0