vet inte riktigt..

vet inte riktigt vad jag känner just nu.. ingenting är som de ska vara jag känner mej tom ingenting verkar gå min väg.. kommer bara det ena jobbiga efter det andra.. Elvin, Mikey och mina vänner är ljuset i mitt liv just nu..
finns så mkt jag vill skriva ut och få skrivit av mej lite men ´det är lite för privat för att alla ska få veta allting..
tänk om livet hade vart lättare?
men icke..

jaja iaf så har jag haft en väldigt gnällig pöjk i natt och hela dagen nästan.. verkar som om han har haft en del luft i magen eller så har han bara en dålig dag/ natt..
men men det är sånt man får stå ut med..
Sanna och hennes pöjk Niklas var här och drack kaffe och tjötade skit idag väldigt trevligt måste jag säga fick mej på lite andra tankar..
imon är det äntligen fredag och sen är det helg och goding är ledig vilket kommer vara väldigt skönt och mysigt!
i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. kanske ska åka till pappa imon om jag orkar annars hälsar jag på honom någon annan dag i helgen..

nästa vecka på måndag ska jag till amnings mottagningen i Borås ska försöka få lilleman att amma kan ju iaf försöka så gott det går så har man iaf gjort det han gillar ju att ligga vid tutten ibland men bara med amningsnapp inte annars..

sen på tisdag ska vi till bvc och väga och mäta igen
sen får vi se vad resten av veckan erbjuder..

har kommit på att jag äter väldigt dåligt nu för tiden glömmer liksom av det när jag bara tänker på Elvin och att han ska ha mat.. så det blir en macka och lite middag på hela dagen vilket inte är bra för jag måste ju ha näring.. speciellt om Elvin bara får min bröst mjölk för äter inte jag som jag ska så får inte han heller den näringen han behöver.. ska försöka bättra mej med detta!

skulle gått förbi netto idag och det va det jag gjorde för det va sån kö så jag sket i att gå in där.. folk handlade som om det vore ullared.. dom kom ut med helt överfulla kund vagnar precis som att netto inte kommer vara här imon herregud folk är ju som galna!
så jag får la se ifall jag går förbi där imon eller om jag tar de på måndag eller nåt.. då har det säkert lugnat ner sig lite..
jaja nu ska jag slänga mej på soffan och slappa innan lillen vaknar och ska ha mat snart sen blir det sängen..

godnatt

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofie <3 Gossen är bara en månad, det tar sin lilla tid. är du lugn och harmonisk blir lilla Elvin det med <3 Kramar Majsan

2010-10-19 @ 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0