Bm imon!

japp imon ska jag till bm igen! får vi se ifall hon är snällare denna gången! hmmpff
ska bli mysigt att få höra hjärtat på den lill* igen..

grattis ninnie till eran lilla noah!

jag vill med ha min bebis nuu!
iaf så va jag hemma hos malin, tommy och wiggo igår jätte mysigt satt och tjötade en bra stund <3
fick lite kläder från henne och hallonblads thé :) så nu har jag druckit massor men jag har inte känt ett skiit! men men det gör inget den kommer väl när den kommer men de hade vart rolig om det hade hänt vääldigt snart:)

efter jag har vart hos bm imon ska jag träffa angelica och milly och hon nämnde något om att daniella och nea också skulle med myys!

på lördag ska jag till liseberg med familjen jarestrand! ska bli roligt att få komma ut lite och sen kan man ju alltid hoppas på att det hjälper att sätta igång förlossningen haha men men skulle inte tro det för det känns som om denna bebisen kommer bli en oktober bebis och försöker ställa mej in på oktober så att man inte bara väntar och väntar men det är verkligen inte lätt!

jaja nu blir det snart natten

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Daniella - mamma till Nea

Ja jag å Nea följer med imon :)hoppas det inte gör något ;)

2010-09-09 @ 22:18:16
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

mys magen. jag är nyfiken på bebisen gumman <3

2010-09-10 @ 19:20:05
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det va trevligt att träffas =)

2010-09-10 @ 19:26:37
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Tack sofie! :)

Jag förstår precis hur du känner, då jag kände exakt samma som du! trött, svullen och ack vilken längtan!

Jag har ju verkligen haft ont innan pga svullnaden. men när värkarna satte igång på natten så trodde jag bara det var svullnaden som gjorde ont, du vet när allt bultar och man knappt kan gå upp ur sängen! Så vi åkte in och då började det göra väldigt ont, då hade jag legat hemma med värkar i 3 timmar och när vi kom in var jag 7cm öppen! Överlycklig och 4 timmar senare kom han!



SÅ håll hoppet uppe, din kommer inte komma senare än tio dagar! Det känner jag på mig!



Drick hallanbladsthe, 2 påsar i 15 min drack jag 6 timmar innan jag fick mina värkar! Så, ja kanske funkade trots allt, hihi! :)



Ser fram mot att se din bebis snart! massa lycka! kram

2010-09-12 @ 23:03:13
URL: http://misscandlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0