Förlossningen igen..

japp igår va jag på förlossningen på eftermiddagen igen.. fick lite huvudvärk och ringde in och rådfrågade ifall jag skulle komma in eller hur jag skulle göra.. bm tyckte jag skulle komma in, åkte in och fick sitta med ctg kurva och lämna urin prov sen var det ett evigt väntande som vanligt.. efter 2 timmar fick vi reda på att vi kunde åka hem för jag hade bara "vanlig" huvudvärk.

han va utländsk ( har inget emot utländska) men han va helt konstig och typ dum förklarade mej och sa att jag bara hade vanlig huvudvärk och han kan förstå att man blir lite orolig som först föderska..
men herregud dom sa ju till mej att om jag skulle få minsta ont skulle jag ringa in och jag gjorde ju de och då ville ju hon att jag skulle komma in..
kände mej helt jävla ner trampad av dom..

ja idag ska jag samla mitt urin och vila massor så det kommer bli en låååång dag!

So long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha råkade du oxå ut för den läkaren?;) måste varit samma som kollade mig när jag kom in....han fick mig värkligen att känna mig dum!

2010-09-24 @ 07:42:44
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0