hårfärgning igen :P

japp idag har jag färgat håret igen tyckte det jag gjorde innan va så tråkigt så bestämde mej för att göra lite nytt:P hehe
det fick bli nästan svart underhår och rött ovanpå blev sketa bra men trodde den röda skulle blivit lite mörkare så nästa gång sk jag ta den rödlila färgen:)

sen efter vi hade färgat mitt hår ville erika ha lite bruna slingor i sitt hår så då va det bara att ställa upp..
men skulle nog ha hoppat det för efter jag hade stått så länge hade mina fötter svullnat upp igen till dubbel size.. det krampar något sjukt i dom när man har stått för länge!! ska kolla med min bm mer om det på fredag.

på torsdag blir det iaf in till stan igen ska ju som sagt till bm på fredag sen ska jag och Angelica fika tänkte vi eller iaf umgås
har så roligt ihop med den tjejen verkligen! <3

imon tänkte jag och mikey åka en sväng till Malin och Wiggo och hälsa på en stund har inte sett dom sen vi va på dop för Wiggo så det är på tiden nu! :)

så annars vet jag inte vad som händer det lär vi la märka ingen bebis kommer la komma iaf  inte komma på ett bra tag antar jag men har inte direkt gjort nåt för att den ska komma heller och sen så är det ju 2 veckor kvar så den får ju stanna inne tills dess men man blir så sugen på att den ska komma nu nu nu!!

mammas lilla älskling jag längtar något så enormt efter dig!! <3<3

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0