Helgen över igen!

ja då va denna helgen över med precis som alla andra  :P ingen bebis denna helgen heller..  i fredags hade man fullt upp gick upp och åkte och hämtade fia på fm sen handla köpte även färska räkor som jag och fia delade på och sen hem och äta räkor och sedan sätta igång med bullbaket! började vid 3 och va färdiga kl 8 i köket haha jaja bullarna va uppskattade speciellt vanilj bullarna! :D

sen på lördagen var det gå upp tidigt och börja steka kyckling och koka pasta och skära sallad!
allting var färdigt till kl 12 så en timmas vänte tid blev det haha sen kom folket:P
mkt tjöt presentöppning och mys! sen var jag heeelt slut! men tack fia för all hjälp utan dej hade jag inte klarat det verkligen!

jag fick iaf en korg med blöjor, snuttenalle, tröja och byxor, bebistops, shampoo, nagelsax, nappar mm och sen en nalle som vibrerar och hade massa annat kul:P, en "mitt första år" bok och en brio barnvagn, blev helt chockad när dom kom med vagnen jag har ju redan en men dom tyckte att jag skulle få en ny fräsch:D tack så jätte mkt alla som kom verkligen roligt!

sen efter alla hade gått som sagt la jag mej i soffan med täcke och kudde och va skit trött men fick inte vila länge för goding kom hem olch vi gick ner till andreas och petra en sväng och tjötade lite skit. sen kom även tomas a la heden förbi och vi tittade på två filmer sen sten slocknade jag haha

idag har jag bara tagit de lugnt och inte gjort ett skit verkligen.. kom in till stan till kvällen och va med mina två kära systrar linn och frida och spelade memory och pettson och findus:p hehe
och nu är jag hemma hos mamma och bara tar de lugnt ska la snart lägga mej och sova..
imon blir det passa elsa vid två och även träffa angelica och milly en sväng hoppas jag!
jaja nattinatt alla!!

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0