mcv igen

japp va på mvc idag igen.. gick upp kl halv 9 i morses och ringde in så jag skulle komma på blodtrycks kontroll kl 10:45 och även lämna urin prov.. hade fortfarande +3 i äggvita så de va ju inte så bra men blodtrycket va helt okej idag fortfarande lite för högt men ingen ändring sen igår..
men iaf så skulle jag ha en vilo puls när jag va där inne så jag fick lägga mej ner och vila en stund..
då kom det helt plötsligt flimmer framför ögonen vilket inte är så bra men hon skickade hm mej iaf..

efter vi hade vart där åkte jag och hälsade på en kompis en sväng fick då ett samtal från bm igen om att hon blev lite orolig ändå och hade ringt förlossningen och frågat och då ville dom att jag skulle göra urin samlingen från imon till söndag istället för att det inte ska gå för lång tid, och att dom vill kolla mej.
så på söndag ska jag till förlossningen kl 9 på morgonen och kolla allting.

sen om dom inte gör mer på söndagen har jag en tid i asås på mvc på måndag för koll igen.. så vi får se vad som händer helt enkelt..

är så fruktansvärt trött men kan inte koppla av för man är på spänn efter igår och allting omkring en..
jaja får la försöka vila så gott de går

So Long// Sofie

Kommentarer
Postat av: Ninnie mamma till Noah 2010

Skönt att du har en tid på Söndag i borås :)

2010-09-17 @ 17:19:32
URL: http://www.misscandlee.se
Postat av: Sussi

hang in there girl!

2010-09-18 @ 09:50:21
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: <3<3<3

<3<3<3<3 thinking of you// anki

2010-09-18 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0