Städa och bvc hembesök!

idag får det bli städa för bvc tanten ska komma och väga lilleman idag så då måste det ju se lite fint ut!
i natt har Elvin vart ganska grinig han har nog haft ganska ont i magen så mikey skulle ta honom han satt och försökte få honom att sova i en och en halv timme men han vägrade sen gick jag upp och tog honom då sten slocknade han med en gång.. mamma gris redan??
annars har det vart lugnt men min mjölk är lite som den vill.. ena stunden har jag ingenting och andra har jag sprängfyllda boobs herregud..
fick iaf lagt i olja i Elvins mat nu så får hoppas han blir lite bättre vilket han verkar för han sover som en stock sen i morses..
skulle gått till tandläkaren idag också men missade tiden kom på vid typ kvart i 10 att jag skulle vara där 10 så då fick jag skita i de för de hade jag aldrig hunnit!

ska prata med bvc idag om hur mkt han ska äta nu för det verkar som om de blir för mkt med var tredje timme för han verkar inte vara så hungrig då..
får la se vad hon säger.. och sen se hur mkt han har gått upp det ska bli spännande..

imon blir det in till stan på mamma träff ska bli väldigt kul faktiskt träffa lite nytt folk och bara myysa!

jaja nu måste jag ta tag i städningen

So long // Sofie

Kommentarer
Postat av: monica

kann vara så att mikey blev irreterad över att Elvin aldrig somna och att Elvin kände på sig det... Brukar funka att "byta" förälder när bäbisen gråter... Kul att du kommer imon ska bli så kul att träffa din underbart söta son :) kram

2010-09-28 @ 13:30:33
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej, Dom sa att det ska sitta 7 dagar till mig sen skulle man ta bort det. dock fick jag inga skötselråd:/ men de e väl bara att köra som vanligt med tvål och vatten.

Jag köpte lactacyd (tvål).

2010-09-28 @ 13:31:07
URL: http://yennas.blogg.se/
Postat av: Erika - Mamma till Emeline

Grattis till en otroligt söt liten prins!

2010-09-28 @ 20:39:38
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kapp gör så ska på marknad med syrran på fm kram

2010-09-29 @ 07:18:35
URL: http://emilochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0