Städastädastäda

Ja som sagt måste ju städa som en tok nu eftersom de kommer folk på min babyshower på lördag :D hehe
har gjort iordning ganska mkt i babyrummet nu iaf (det va änna på tiden) ååh nu är det bara bebis som fattas!
annars va jag inne i stan från måndag till tisdag träffade Angelica och Milly en sväng, sen gjorde jag städ besiktning på lgh och den gick igenom:)

så nu har jag ingen lgh på jungmannen längre gött!
va med erika hela dagen typ igår  fick slingat mitt hår men blev inte riktigt som jag trodde för blonderingsmedlet tog inte på håret så får la färga om de snart igen..
sen efter jag hade vart hos erika cyklade jag till min bror och fia:)
vi tittade lite på film sen åkte jag hem..

träffade även pappa igår.. mötte honom när jag skulle ner till stan var tvungen att ringa efter skjuts till honom eftersom han knappt orkade gå.. fy fasen vad hemskt de va och se fick till och med hjälpa honom att hålla balansen när han skulle till bilen.. :'(
mår verkligen piss av det här, vet inte vad jag ska ta vägen..
min fina pappa verkar bara bli sämre och sämre.. Jag Älskar Dig Pappa!
sen är ju han väldigt envis också ska gå ner till stan när han vet att han egentligen inte orkar..

jaja blir bara ledsen om jag sitter och skriver för mkt om pappa!
men behövde bara få ut det..

iaf så är det bara storstäd på lgh kvar sen så är det fin fint till lördag!
Så på fredag blir det att åka in till stan och handla och hämta fia sen ska det bakas haha

sen blir det upp rätt tidigt på lördag för att hinna med allt:P  men det kommer säkert bli skit bra:=

slänger upp en bild eller två på babyrummet (ej klart än)






En jätte söt nallemed snutte som mikey köpte till bebis:D





som sagt det är lite kvar att göras:P

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0