Storstädning

storstädat idag dammsugit, skurat golven plockat här och där och skrubbat badrummet disken har goding lovat att ta ikväll när han kommer hem vilket är väääldigt skönt för då slipper jag:P
annars har jag tagit mitt dagliga bad och gosat med katterna:)

sitter och små tittar på unga mödrar den norska versionen.. inte lika bra som den danska tycker jag..
skulle inte förvåna mej om det kommer till sverige snart..
måste få köpt en byrå till den lille och sen en box där man kan lägga leksaker och sånt i..
måste även ringa vga bostäder om hyllor till våra garderober då hon som bodde här innan tog med sig alla!??
jaja konstiga folk finns det..

imon blir det bakas för fulla muggar gött att min goding är ledig fredagar när han jobbar sent! det blir in till stan och hämta fia och handla massa inför babyshowern sen sätta igång här hemma hehe

idag ska jag faktiskt klämma i mej en pizza jag förtjänar det tycker jag haha NOT!

jaja kanske skriver mer sen

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0