tjock,svullen och deprimerad!

Ja det är precis vad jag är! är trött på denna magen nu visst det är mysigt och allting men nu vill jag inte mer!
vill ha min bebis nu och gosa som alla andra! 10 dagar kvar idag till bf men tror inte den kommer komma försen om typ 20 - 30 dagar eller nåt!

ja igår va jag ju som sagt på Liseberg och spenderade en heldag där men ingenting hände där inte hade bara väääääääldigt svullna ben och fötter så jag knappt kunde gå!
men vann dock massa priser iaf:P det va lite roligt!  så hade en bra dag där..
sen kom jag till stan igen mötte upp angelica och gick hem till emma där lina emma och sussi satt och mös!
va där en lite stund sen mötte jag upp goding och vi gick hem till frida och robin och satt bara och tjötade massa skit trevligt värre!

sen åkte vi hem borstade tänderna direkt och gick och la mej för jag va så fruktansvärt trött!
sen idag har vi bara tagit de lugnt va nere hos andreas och petra en sväng och hälsade på!

Imon ska jag in till stan och lämna urinprov för min bm tror kanske att jag har urinv. inflammation. eller hon ville vara på den säkra sidan så jag inte har de:P
sen blir det storstäd här hemma är så fruktansvärt stökigt och sketet så de finns inte jag har verkligen inte orkat städa heller och den andra gör de ju inte så de får ju jag sköta..

jaja det är la ingen idé att klaga det är la bara att göra.. ska även baka blåbärs muffins och dumle muffins eller iaf få gjort det denna veckan är alltid skönt att ha fika hemma sen till när bebis har kommit så man itne behöver tänka på de..

Och Kära lilla bebis där inne i magen KOM UT! du är verkligen efterlängtad av mamma och pappa plus vänner
mamma vill ha dej nu!!! <3<3

So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0