Trött som ett aaaas!

herreguuud vad trött jag är! ville verkligen inte gå upp i morse känns som om jag inte har sovit ett skit..
för de första kunde jag inte somna när jag väl skulle lägga mje igår vandrade runt alldeles för mkt tankar..
sen när jag väl somnar vaknade jag av att jag va tvungen att pissa, och då va jag ju tvungen att tända ljuset på toan eftersom jag fortfarande höll på med urin samlingen..
så sen när man skulle lägga sig igen kunde man ju inte somna på en stund.. så detta har varit en lång natt, när kl ringde trodde jag att den ringde fel för de kändes som om jag inte ens hade somnat.. usch fy och blää

jaha nu får vi la se vad dom säger idag och jag hoppas att jag inte har den läkaren som vi hade i fredags orkar inte med att bli ut skrattad igen.. har föresten fortfarande huvudvärk så ska slänga i mej två alvedon så kan inte läkarn säga nåt om de iaf..

om dom inte gör någonting idag eller imon måste jag in till stan idag för jag har tid på mvc i asås kl 11 imon men hade ju inte tackat nej till att dom satte igång mej imon vilket jag hoppas att dom säger för detta orkar jag inte med mer..
säger verkligen inte att jag har haft det jobbigare än någon annan men jag mår verkligen inte bra av detta.
vill ha min bebis nu frisk och kry och inte behöva oroa mej för nått eller behöva må såhär dåligt..

jaja ska iaf börja göra mej iordning nu
skriver la senare antar jag

So Long// Sofie

Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas nu dom tar tag i det idag så du slipper gå längre med det. Så svullen och jävlig fyfan fattar att de är fett jobbigt...Svårt att förstå när man själv hade de så lätt men kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara. Hoppas de sätter igång idag alt att dom sätter igång dig så du har din lille bebis snart. Gud va roligt de ska bli va? helt grymt

2010-09-19 @ 09:13:11
URL: http://emilochjag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag håller tummarna att dom säger det du vill höra. lycka till :)

2010-09-19 @ 10:46:12
URL: http://staaaacey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0