Trött!

ja herregud nu börjar sömnen ta ut sitt kan jag säga! eftersom det ahr varit så otroligt krångligt med ammningen så får han ju typ mat varannan timme och det är kämpigt vill jag lova!
min mjölk verkar inte vilja rinna till..

jaja vad kan jag göra åt det.. ska prata med dom idag när vi ska dit för idag ska vi på återbesök på bb och kolla vikt och ammningen på mej och lilleman!
annars är Elvin en ängel verkligen skriker bara när vi ska byta blöja för det blir ju så kallt:P
annars och han bara och äter hehe

försökte även ringa bvc här i vga men då hade dom tydligen bara teletid kl 8 på morgonen så får väl ringa dom på måndag då så dom kommer på hem besök..

ska ju som tur är tillbaka till bb idag och kolla så då hoppas jag även att få svar på mina frågor!

jaja nu ska jag lägga mej och mysa med lilleman innan vi ska iväg
Love my little Elvin! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: anki millys mamma

åh sötnos jag längtar så ja spricker<3<3

2010-09-24 @ 14:27:23
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0