Vill också föda!

ja jag vill också föda nu!! vill inte gå med bebis magen mer vill ha min bebis!

föresten all lycka till jennifer+ kille som antagligen ligger inne nu antar jag hoppas allting går bra och allting löste sig! dagens jävla sjukvård va!! idioter det finns..

Jaja tänkte bara göra ett snabbinlägg för snart ska jag bort till Anki och mysa med henne och milly innan vi ska till bm och mäta och lyssna på hjärtljuden :)

Angelica frågade ifall hon fick följa med, så jag tänkte varför inte det är ju lite kul om hon får höra min lill*..
sen efter det blir det väl att kolla in cubus en sväng för det öppnar idag och  det är 40 % i hela butiken:P hehe

Bebis kom ut nu mamma längtar verkligen efter dej!!


So long// Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0