Äntligen!

äntligen har jag fått hem penslarna och clippern som jag hade beställt på tradera för typ en månad sen j*vla kärring ska aldrig beställa grejer från henne mer! jaja nu väntar jag bara på lite nya lack som jag även har beställt fast från välaboden! bara älskar den sidan! kan sitta och stirra mej blind på alla grejer jag vill ha hehe

för övrigt va vi på föräldragruppen idag och det va lika trevligt denna gången hehe men nu ska jag börja med hälften ersättning och hälften välling på kvällen innan han går och lägger sig iaf om han itne får gröt då vill säga. sen kunde jag även börja med 6 månadersmaten tyckte hon på bvc eftersom han är så matglad :)

Nu kallar lilleman på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0