Fredag!

då var det helg igen! inatt sov Elvin bra faktiskt han vaknade bara en gång och då va hans blöja helt kissig så det va därför han vaknade men sen somnade han om igen till halv 5 så det är skit bra :) fick mat somnade igen och sov till halv 8 :) hehe gick och la in honom i sängen nu och satte på hans speldosa och han låg och jollrade och så och sen helt plötsligt blev det bara tyst då hade han sten slocknat haha min sötnos!

nä gud vad seg jag är och vi som måste handla idag och skit.. men mikey kanske vill åka själv så slipper vi hänga med är såå sjuuukt trött och har varit det i det senaste nu.. hoppas bara att det blir bättre snart..

i mon ska vi på barnloppisen och hoppas på att jag hittar en del fina kläder! Elvin börjar ju växa ur sina nu så nu är det dags för en ny storlek IGEN.. det går så himla fort!

sen funderade vi på om vi skulle på tatueringmässan i trollhättan hade vart kul å få gjort Elvin tatueringen som jag skulle gjort för typ 3 månader sen haha jaja vi får se :P

nä nu blir det slappa framför tven

Puss!

påväg att vända sig från rygg till mage men de är en arm ivägen haha men mage till rygg går bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0