godermorgon!

Ja idag är det verkligen en goood morgon! gav ju Elvin ersättning blandat med godnattvälling igår hälften hälften och han somnade vid 8 typ och sov till HALV 5 fattarni vilken skillnar annars brukar han vakna flera gånger per natt men nu va de bara en gång! hur skönt som helst! ;) och nu vaknar han halv 8 varje morgon de e som en inställd timer på honom hihi min fina!

snhart vi göra lite gröt också det älskar han! och föresten så fick han 6 månaders maten igår lasagne och han ÄLSKADE det! han verkade inte gilla pureerna eftersom han bara spottade ut det så det känns jätte skönt!

han börjar bli så himla stor tar sig fram mer och mer med gåstolen fast mest bakåt men de går framåt ibland :P man blir så stolt! det är så mkt som händer nu i utvecklingen! hur kul som helst :)

nä nun ska han nog få lite gröt sen kommer mysteriet på greveholm på barnkanalen tycker de e skit kul haha va så himla längesen jag såg de :P

hörs senare kanske får mitt paket idag från välaboden? då kommer de nog upp en design senare ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

haha skönt att läsa att jag inte är den enda som kollar mysteriet på greveholm på barnkanalen på morgonen! ;) hahahaha

2011-02-23 @ 10:14:58
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var gärna med i dagens blogg!

2011-03-01 @ 17:41:40
URL: http://whatshouldibecalled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0