hmm..

Vet nte riktigt vad det är med Elvin nu för tiden.. Så himla gnällig och trött hela tiden.. Han ingen rytm i sömnen för fem öre.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Han har ju vart såhär ett tag nu och han sover inte bra på nätterna heller som i natt då sova han fån 7 till 12 sen var han orolig hela resten av natten.. Funderar på om det är tänderna som är på g.. Han dregglar ju som tusan och han är ju rätt dålig i magen och han brukar oftast vara hård i magen... Jaja det kommer la fram förr eller senare.. Om det fortsätter ringer jag till bvc och ser vad dom säger.. Och beskedet va bra.. Hoppas det går fort nu!! Funderar på om jag ska in till stan imon och sova där en natt måste även hämta elvins snutte som vi glömde hos frida och robin igår när vi firade elsas 2 årsdag herreguud vad tiden går fort.. Fick även hem ett paket som jag hade beställt med två lack och tre plattor hehe så nu ska det testas ikväll :) nä nu ska jag fortsätta gosa med min sovande Elvin puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0