huvudvärk suck!

nu har jag haft huvudvärk i 2 dagar och den vill verkligen inte försvinna! fungerar inte med tabletter heller usch och fy jaja får la se ifall de fortsätter.. annars har jag inte gjort så mkt idag bara städat som jag brukar göra och vart ute på min dagliga prommis och sen lagat mat.. guud känner mej helt slut i huvudet!

föresten kom inte grejerna idag så dom kommer nog imon skulle jag tro.. hoppas det iaf! vill göra lite med mina naglar ju!
guud vad jag är gottesugen hela tiden! men det måste ju liksom vara nog någon gång vet nån något som kan ta bort sötsuget som är gott?

herregud vad min kille börjar bli stor har tänkt på det hela dagen! vad hände med tiden? han är ju liksom 5 månader nu heeelt sjukt!





ser ju inte ens ut som samma bebis :) min fina!

I would do anything for you my baby! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0