kategori!

har nu gjort en kategori för dom som bara vill titta naglarna under delan kategori och heter skönhet och naglar! har passat bästa alicia i helgen så har inte blivit mkt bloggande nu inte.. men lägger in inlägg när jag kan och har lite och berätta hehe igår hände de inte mkt jag, alicia, elvin och mikey hade mys kväll med lejonkungen 3 och godis hehe

för övrigt har Elvin börjat äte gröten på morgonen jätte bra nu! han älskar sin gröt:) men på dagen är det lite svårare då velar han mest men som sagt han måste ju vänjas så får ha tålamod;) tror även han börjar få tänder snart han vill ha alla grejer konstant i munnen och har blivit ganska gnällig och vaknar fler gånger på natten och älskar när jag sitter och "kliar" med fingret på han tandkött men men vi får väl se dom kommer när dom kommer :)

idag ska vi på kalas för Robin och Elsa hemma hos pappa men känner mej inte riktigt 100 har huvudvärk och och är helt seg i kroppen så vi får la se..

sen är det massa annan skit med som jag inte ens orkar dra up!

jaja nu ska jag busa med Ellebus och Alicia

Puss

Alicia och Elvin busar :)

Kommentarer
Postat av: Daniella - Nageltokig mamma!

hoppas du börjar må bättre snart så du inte håller på att bli sjuk!

2011-02-20 @ 09:38:51
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0