måndag

japp då va det måndag igen! igår spenderade jag och Elvin dagen hemma hos underbara Fia och Dexter och hade det skit kul! vi gick från tollered till floda haha och vi skulle gått ena vägen men så bestämde sig Fia för att ta en annan väg som hon trodde va genväg men det visade sig heeelt fel!! herregud det tog oss 2½ timme att gå för det va is på hela den skogsvägen vi gick!! trodde jag skulle avlida i mina ben haha

men men kul var det iaf! sen när vi gick vid vägen var det lastbilar som tutade och vinkade på oss med ett smile haha vi Milfar va ute och gick vettu Mohahahaha

har precis dammsugit ska snart skura golven eller ställa mej och börja laga mat! blir nog kotletter med ris och sås idag skulle jag tro!

är fortfarande lite depp faktiskt.. sen blev det inte som jag trodde att de skulle bli så himla tråkigt.. jaja vad ska man göra..
nepp nu ska jag göra nytta ska skura golven och göra middag hehe

slänger nog in ett inlägg senare på en ny design på naglarna som jag tänkte göra idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0