nerbäddad

Japp ligger nu nerbäddad i sängen för att sova.. Elvin sover sen kl åtta känns väldigt bra att få in rutiner nu.. Hela denna veckan som var somnade han kl 7 på kvällen vaknade visserligen under natten men vi går inte upp försen halv 8 hehe och ändå tycker man de e tidigt haha jaja aldrig blir man nöjd :P idag har vi vart på kalas för robin och elsa hos pappa det var huuur mysigt som helst! Sen åkte jag och goding hem och vi käkade middag och tittade på en film:) men du finns ständigt i mina tankar!!! Vet inte ifall jag ska gråta eller gräva ner mej när jag tänker på det som hänt! Älskar ju dig varför händer detta? Du förtjänar det inte.. Min fina! Tankarna går till dej hela tiden <3 nä nu vill inte mina ögon vara öppna mer tack å hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0