såå

så nu har jag en stund över så tänkte blogga lite hehe ja vad har hänt i det senaste? jag har vart på sjukan men allting va bra var bara en grej men får se ifall de försvinner.. sen i lördags hade vi dop för min käre lille son :) och han skötte sig utmärkt! han log och skrattade och hade humöret uppe hela dagen kändes enormt skönt!
annars var det bara allmänt stress hela den dagen!
men vi klarade det :) sen har jag inte gjort så mkt mer än det vanliga städat och lagat mat haha
har börja komma igång med nagel förlängningen nu iaf och det är verkligen skiit kul!
även lite nagel design! förlängde ju mina naglar på mej själv nu också för första gången det var spännande och det är ju svårast att göra det på högern när man är högerhänt!

annars så har det faktiskt kommit flera stycken som vill förlänga naglarna nu och jag tar bara 100 kr för materialet eftersom jag bara övar och går någon nagel av tidigt så gör jag om den igen! jag menar jag är som sagt inte utbildad! utan bara övar.. mina naglar som jag har gjort nu har faktiskt suttit ganska bra, och fias första naglar satt också bra fast inte dom andra dom lossnade nästan efter nästa dag.. fast som sagt det är ju detta jag ska öva på!

för första gången jag gjorde på fia så tog jag tunnare lager två gånger sen andra gången tog jag tjockare lager två gånger så ska nog ta tunt lager 2 -3 gånger så det håller hehe

jaja det löser sig nog :) åååh vad jag vill duscha! ska göra det om en stund tror jag..
sitter och funderar på vad jag ska göra för design på naglarna ikväll haha får fundera på detta ;)

nu blir det soffhäng!
Puss



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hej!



Jag hade helt missat din fråga, bra att du frågar igen!



Jag rengör platta och stämpeldyna mellan varje stämpling,

plus att jag använder Konad-lack. Vad tror du om det?

Berätta hur du gör så kanske jag kan hjälpa dig (:

2011-02-16 @ 16:09:59
URL: http://lillasystersnaglar.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag kladdar på ordentligt med färg på motivet

och liksom "pillar ner" det i mönstret.

Kanske måste du vara lite, liiite snabbare?

2011-02-16 @ 18:03:59
URL: http://lillasystersnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0