skit!

Ja jag är så trött på skiten nu... När ska allting vända och vara bra? Fattar f*n inte varför jag inte får vara lycklig.. Suck! För övrigt har denna dagen gått fort har städat diskat skurat skrubbat skåpsluckor och allt möjligt älskar att ha de rent även fast det inte är så himla lätt när man har hund för de blir sketet lika fort igen.. Sen har jag passat adrian en sväng och efter de gick vi en promenad till apoteket och till affären för jag behövde grejer till middagen! Det är så skönt när man får allt sånt gjort. Idag fick det bli köttgryta och ris mums och till efterrätt bakade jag äppelsmulpaj fast mikey äter ju i te sånt så jag får äta myyycket haha nä men får la se ifall de kommer någon trevlig själ som vill ha lite hehe jaja nu ska jag sova om jag ska orka leka med Elvin hela dagen imon puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0