Wiiiiieee

Idag fick jag hem lacken! och vilken himla skillnad! hihi så nu ska jag fixa och trixa lite ikväll mohahahaha
för övrigt har jag vart hos Andreas och Petra idag har vart hur trevligt som helst!
är ju så himla tråkigt att bara sitta hemma hela tiden så nu tog jag mej i kragen och gick ner till dom :D

nästa helg ska vi ut med dom det ska bli kul! hihi så då ska Elvin få vara hos mormor

sitter och funderar på vad jag ska göra för mat idag.. har tagit upp fläskfile men vet inte riktigt vad jag ska göra med det.. funderar på panerad fläskfile med ris och sås men vet inte riktigt hade ju vart gött med ris och fläskfile gryta

jaja kommer säkert på nåt!

Nu vaknade Elvin

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0