dåligt

Vart lite dåligt med bloggandet nu men har inte haft lust faktiskt.. idag kom några av mina paket wiiiiie :) äntligen nu väntar jag bara på resten av grejerna så kan jag pröva lite hihi
va ute på prommis med Elvin för en stund sen va på både hemköp och ica men icke hittade jag aceton där inte sikken skit by..

skulle egentligen ha åkt in till stan imon men sover knappt nåt på nätterna nu för Elvin har kommit i en period där han vill ligga på mej hela tiden så är väldigt trött men jag vet inte om jag inte åker in imon så kanske jag åker in på torsdag eller nåt vi får la se..

fasen att man inte har körkort.. men ska ju börja med det i april för då kan jag börja övningsköra med M så det känns ju bra!
annars känner jag mej ganska depp faktiskt känner mej så ensam bor ju inte där mina vänner bor eller min familj bor så de känns så ensamt ja.. Elvin är liksom den ända jag är med förutom M men han ser man inte så mkt för han jobbar typ hela tiden...

jaja detta ska inte bli ett skit inlägg men nu kallar lilleman på mej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0