Det har kommit!

ja nu har mitt paket kommit så jag kan göra egna naglar hemma äntligen! nu ska jag öva öva öva så man blir lite duktig på det här hehe
prövade på min tumme men de gick la sådär haha jaja det blir ju bättre som sagt sen är det ju svårare att göra på sig själv:P

åh herregud vad trött jag är idag! orkade inte ens laga någon avancerad mat så det fick bli korv och makaroner som är så himla tråkigt men men så får det vara ibland:)
Har även vart ute på promenad idag så det känns bra ska försöka ta mej ut nu varje dag så man kommer utanför dörren och även får röra på sig!
nu är min käre sambo och tränar så det är inte mkt man ser honom på veckodagarna han jobbar ju till 3 kommer hem byter om tränar någon timme eller 2 sen äter han och sen slappar på soffan en liten stund och sen går han och lägger sig så jag ser honom inte så mkt men men de e så de kan vara..

herregud vad jag är godis sugen! har vart de i flera dagar men ska bannimej hålla mej jag menar nu har vi ju rensat ut allt godis och all skit men de e då man vill ha de som mest!
jag som kände mej så stolt igår när jag va i affären och inte gick ut med en ända godisbit och istället hade köpt frukt men senare på kvällen va jag så himla godis sugen men jag gick faktiskt inte och köpte nåt så nu hoppas jag att de håller i sig!

annars har jag tänkt att jag ska ha godis dag på lördagar ist för en bit här och en bit där..
jaja nu ska jag göra annat

Puss

Kommentarer
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

hur är läget idag? :)

2011-01-13 @ 22:16:54
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0