föräldragrupp

hann inte skriva nåt igår kväll för vi kom hem sent efter att ha vart hos fritte och jessica på kvällen och tjötat och käkat gött:)
kände mej faktiskt stolt att jag köpte mej en sallad och inte nåt annat flötit:) haha
jag menar det hjälper ju inte att gå ner i vikt om jag äter pizza liksom haha jaja
annars idag så ska jag och Elvin nog gå på föräldragrupp vi har aldrig vart där innan för vi har alltid lyckats vara sjuka så idag ska vi bannimej pallra oss dit ;)

fick även ring fk igår och fixat så jag tar ut en lägsta dag i veckan så att jag inte blir återbetalnings skyldig sen och att hon skickade hem en blankett där mikey skickar över sina dagar till mej så det va ju bra! måste ju fixa det nu så att det inte blir försenat och vi inte får några pengar..

usch hade sån hemsk dröm i natt mikey var otrogen men inte bara med en tjej utan två!! herregud och dessutom bodde den ena tjejen med oss och den andra va på fest med han och han tog med henne hem till oss och hade _"one night stand" med henne på våran soffa och jag kom på honom usch jag hatar verkligen såna drömmar men gud vad arg jag va i drömmen bad honom att dra åt h*lvete och sa att han aldrig skulle få se mej mer! och då sa han " det va väl inte så farligt" j*vla idiot hahahaha det ar tur att det bara var en dröm för usch och fy!!


nä ska nog hoppa in i en dusch strax

Puss!!


himlen i söndagskväll så himla fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0