Fortfarande..

Stackars lille Elvin hostar fortfarande som tusan! jag har inte ens vågat låta han ligga i sängen inatt så han har fått ligga högt på en kudde brevid mej.. han vaknade vid halv sju men de visste jag att han skulle göra eftersom han somnade vid 7 igår det är jag som får skylla mej själv när jag gick och la mej så sent..

men fastnade verkligen i filmen "Taken" den va skit bra!! så om någon vill se en bra film så rekommenderar jag denna!
ikväll blir det till att lägga sig tidigt.. för om Elvin har fått en rutin nu på att somna vid sju så är det faktiskt ganska bra:) fast hade hellre velat att han somnade 8 så hade det inte vart så himla tidigt att gå upp men men det gör ingenting..
gud vad det ser ut här hemma! hade velat sätta igång och städa men måste ta hand om Elvin och sedan sover M så vill ju inte väcka han med dammsugaren..

nu sitter man i pyjamas men får la ta och börja göra mej iordning för idag ska jag in till stan:)
ska hämta lite kläder till Elvin som jag har köpt där:) och sen ska jag även fika med sanna och terese och sen kör sanna hem mej igen:)

ojojoj gud vad han hostar får ta han nu

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0