Friday!

japp nu va denna fredagen över och alla mina pojkar ligger och sover.. mikey ska ju jobba imon så han la sig tidigt så det blev en ensam fredagkväll.. hatar att vara själv.. lilleman sover ju med så han är ju itne mkt till sällskap jaja imon blir de bättre för då får jag äta lördagsgodis haha
mums vad gott de ska bli:)

idag va jag och goding och hämtade tillbaks våran kamera som fia och tommy lånade under förlossningen känns väldigt bra att ha den igen då de känns som om jag har missat att ta kort på massa nu medans dom har haft den jaja
så kan de gå ibland..

iaf så fick jag se lille Dexter men eftersom jag är förkyld ville jag inte hålla honom då han kan bli smittad så jag såg honom lite på avstånd och sen fick de vara vill ju verkligen itne smitta honom som sagt.. därför va vi bara där och hämtade kameran och sen åkte igen typ..
men herregud va liten han va! kommer inte ihåg att Elvin har vart så liten! så liten och oskyldig hihi

men jag saknar faktiskt inte elvins minsta tid då han hade kolik och skrek den mesta tiden men man saknar att han va så liten men annars gillar jag läget som det är! Älskar min lille son över allt annat!

jaja nu ska jag strax lägga mej om jag nu kan somna sen imon kommer pernilla :D wiiiieee

Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria | TÄVLINGAR♥

hehe okej :) jag svarar på kommentarer just nu och ska snart duscha tänkte jag :)

2011-01-15 @ 10:40:32
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: Lillasyster

Sofie! Tack för din fina kommentar! Du är så himla välkommen på min blogg och jag är jättenyfiken att se dina manikyrer. Tack snälla för din fina "välkommen tillbaka"-kommentar. Det värmer verkligen, på riktigt. Tack! Kul att höra att du/ ni bryr dig/ er. <3

2011-01-15 @ 18:59:07
URL: http://lillasystersnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0