helgen över again!

herregud det går så himla fort ena sstunden är det fredag och vips så är det måndag igen vad tar all tid vägen...
idag ska jag inte göra mkt ska nog till banken och sätta in lite pengar och hade gärna pantat men de e så mkt pant så jag kan inte bära och få plats med de under vagnen ens haha

idag vaknade Elvin typ halv 8 vilket känns helt okej ist för 6 haha så nu har han sovit bra inatt nu längtar jag tills han blir 6 månader så han kan få lite kraftigare välling så han kanske står sig hela natten! men men det är inte så långt kvar..
fast vill ju att han ska vara bebis haha nä men det ska bli kul när han blir större:) hihi

det verkar faktiskt bli lika fint väder idag som igår så då ska jag och Elvin verkligen ut i solen och gå på en gooo promenad :D

Elvin har börjat ligga och prutta med munnen och det låter så himla sött:)

föresten igår var det inten rolig dag Elvin var inte på sitt bästa humör kan jag inte påstå han bara gnällde och gnällde och verkligen ingenting var bra fast alla har vi våra dagar men det verkade som om han hade ont i magen.. men idag verkar det bättre!
hostan är fortfarande kvar dock vilket är väldigt tråkigt! fattar inte när han ska få vara helt frisk!?
men han är ju inte sjuk så sätt utan det är ju bara hostan som inte vill ge med sig.. hoppas det blir bra snart!

just det ska ringa pastorsexpeditionen och boka tid idag med och sen ringa lita andra samtal..

jaja skriver senare

Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0