host host!

herregud vad Elvin hostar:( han har legat och hostat hela morgonen nu tycker så synd om honom! det slutar liksom aldrig som tur är, är han ju fortfarande glad och så men han blir mer gnällig än vad han brukar vara och hans sömn är ju inte direkt som den brukar.. förut somnade han vid 9 tiden och sov till 9 tiden på morgonen med mat emellan givetvis men nu somnar han typ 11  på kvällen vaknar efter en stund vill ha mat och sen vaknar han jätte tidigt..
så det är la någon fas han går igenom nu och även att han är förkyld..

jag måste börja lägga mej tidigare på kvällen och försöka sova! jag är ju så fruktansvärt trött på morgonen annars jag menar inatt har jag nog bara sovit 5 timmar eller nåt Elvin vaknade vid halv 2 ungefär och ville ha mat och då va M fortfarande uppe för han hade jobbat över inatt men inte tog han lilleman inte.. nepp jag fick gå upp även fast han va uppe karlar alltså..

fick ställa mej och tvätta lite för hand nu i morses då lilleman inte har typ en ända ren pyjamas så det är vad jag har gjort denna morgonen..
och idag är det onsdag hmm undra vad man ska göra idag.. gå ut och gå en sväng sen då? jaja jag hittar säkert på nåt..

imon ska jag in till stan wiiie ska kanske träffa angelica och sedan köpa lite kläder och sen träffas sanna och terese äntligen kommer jag utanför vårgårda lite hehe

jaja nä ska man ta tag i disken kanske? måste verkligen städa som vanligt är helt sjukt hur fort det blir sketet

Puss

ååh vad jag vill ha sommar!!



Kommentarer
Postat av: Daniella - mamma till Nea

ja de tycker jag absolut den gör.. jag är supernöjd med den!

2011-01-19 @ 08:07:02
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Daniella - mamma till Nea

yes allt är från Ebay :)

2011-01-19 @ 13:16:11
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Daniella - mamma till Nea

hmm jadu vad gick allt på.. de va ju lacken somkostade ca 230 kronor.. allt annat låg på under 100 kronor iaf.. stämpelgrejerna för 75, filarna för 45, uvgelen ca 30 å tipparna runt 20 tror jag.. men ta min msn så kan du ju skriva till mej där när du vill ha hjälp att hitta grejer! :)

[email protected]

2011-01-19 @ 13:35:46
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0