hurtig!

ja oj vad jag har legat i idag kände mej full av energi så jag va ute på en promenad, gick till ica och hämtade ut ett paket och sedan till banken och satte in pengar och sedan till netto.. och sen när jag kom hem blev jag trött på hur smutsigt det va här hemma så jag tog tag i dammsugaren och sen skurade jag allting dammade och sen diskade jag.. sen va det ju tid att äta middag så då fick jag ställa mej och laga den och de fick bli spagetti och köttfärs sås MUMS! (blev väldigt mycket sen haha men men:P )

nu ska jag gå och små plocka lite snart eller så sparar jag de tills imon så jag har nåt att göra då haha
känner mej på topp idag faktiskt! mår riktigt bra idag! och Elvin har varit hur go som helst och bara gosat och lett hela dagen myys Älskar min son över allt annat han är mitt allt!

jaja nu ska jag prata lite med min käre sambo kanske skriver senare
Puss!


En bild från när vi va ute på prommisen idag:)

Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Jaaa, jag har ju det! Men det tar så lång tid när man bara går och längtar ;)

2011-01-12 @ 17:14:00
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0