huvudvärk!

vilken huvudvärk jag har fått! uscha mej! iaf så va vi på bvc förut och Elvin väger nu 6690 och är 62 lång helt sjukt! min lille kille börjar bli så fruktansvärt stor och äter som en häst gör han med han har nästan gått upp ett kilo på en månad haha matvraket:P

jaja nu har M gått till jobbet igen så nu sitter jag här hemma ensam med lilleman igen.. på torsdag ska jag in till stan och hämta lite kläder som jag har köpt och även fika lite med sanna och terese som jag jag inte sett på ett bra tag ska verkligen bli skit kul! och sen ska sanna köra hem mej igen så de är ju gött så jag slipper bli hämtad kl 1 på natten eftersom det är då M slutar jobbet..

Sen på helgen kanske jag skulle ut och rida vilket hade vart kul för det har jag inte gjort på jag vet inte hur länge!
och på lördag ska jag till min syster eftersom M ska ut med sina arbetskamrater (just boys) så då är jag med Elvin hos hans kusiner och min kära syster och tittar på film och bara myser hihi

just nu ligger Elvin och myser med en utav sina 3 elefanter haha ja han har fått tre st ganska roligt faktiskt:P

jaja slänga sig på soffan

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0