kl 9?

ja jag gick och la mej kl 9 igår kväll för jag var så himla trött! det känns verkligen att man är mamma nu när man måste gå upp på morgonen och då får man ju helt enkelt lägga sig tidigt om man vet att sin käre son går upp tidigt:)

igår var det full rulle hela dagen! gick till föräldragruppen som var jättetrevlig och sen ut på en promenad med hunden och sen möta upp goding från jobbet och hem åka och handla, komma hem packa upp varor, laga mat, sova!
så satt inte ens uppe och ville kolla serier för jag va så himla trött!

va verkligen gött att få storhandla igår! vi har inte haft mkt hemma på länge nu känns det som men nu har vi bannimej fått handlat hehe
och fick även betalt alla räkningar igår INTE kul alls faktiskt så nu ska vi se över våra räkningar så ska vi ta bort såna där skit summor som vi inte behöver!

nepp nu har ongen sketet ;) så nu fpr jag gå och byta blöja

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0