Long time no seen!

ja herregud vad längesen det va jag skrev.. men har inte orkat eller haft tid med det..
ja nu är jul och nyår över julen spenderades på sjukhuset med pappa<3 och senare på kvällen var vi hemma hos janne och line och åt god mat och bara va:)
på nyår va vi också hemma hos janne och line och Elvin var hos mormor och allting hade gått jätte bra!

ja herregud va ska man skriva det har hänt en del sen jag skrev sist men kommer inte ihåg typ nåt haha

Idag fick min bror och Fia äntligen sin lille son som vi längtat efter sååå mkt!! vägde 3455 tror jag och va 50 lång:)

va även och fixade mina naglar för en vecka sen och 3 gick av så nu skiter jag i dom tyckte inte euronail va bra så nu ska jag börja pröva att göra egna har fått köpt lite nu men det blir mer sen när vi har mer pengar:)

så behöver många provdockor som jag kan pröva på hehe så är någon villig är det bara att säga till!

ja annars nu är det ju tillbaka till vardagen igen nästa vecka tänkte jag att jag skulle gå på föräldragrupp tänkte om man kanske träffar någon som man kan tjöta med hehe
nu i helgen ska Elvin på sitt första barnkalas det ska bli roligt:)
och mikey ska ut på kvällen så då vet jag inte vad jag ska göra.. så himla tråkigt att man inte har körkort men ska börja övnings köra med mikey i April:)
då j*vlar se upp på vägarna säger jag bara Mahahahahaha

ska försöka uppdatera mera men orkar inte sitta vid datorn hela tiden ligger hellre och busar med elvin busen
ja herregud va tiden går fort han är 3 ½ månad nu och de går sjukt fort! snart ska vi börja med smakportioner och det ska bli jätteroligt hihi

jaja får la se ifall jag lyckas skriva ett inlägg imon igen

puss!

Elvin med vännen Julian som är två dagar äldre än honom :) sötingar












Kommentarer
Postat av: Linda

Tjoho, jösses va din fine kille växer=) Ja e gärna provdocka/försökskanin! Bara å hojta te när så=D hihi Hoppas de e bra med er=) Kramar

2011-01-04 @ 18:08:12
URL: http://leenda.blogg.se/
Postat av: jennifer

jäkla sikka snyggingar....killen till vänster måste ha en jäkla fräch morsa med tanke på det där utseendet;)...allt väl med er?

2011-01-07 @ 20:20:31
URL: http://yennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0