matmatmat

ja nu vankas det snart mat har gjort stekt potatis med bacon en liten stund sen slängde jag i lite matlagningsgrädde och champinjoner och massa olika kryddor och svisch in i ugnen och så får de stå där en stund till potatisen har mjuknat:) att nått så lätt kan vara så gott:)

annars har jag inte gjort mkt idag lilleman vaknade halv 8 och mikey låg och sov till 12 då han är lite förkyld igen.. att det aldrig tar slut.. så snart kommer väl Elvin också bli sjuk:( vill inte igen känns som om dom inte hinner bli friska innan dom blir sjuka igen.. han har även vart ganska gnällig nu på eftermiddagen men hoppas att de inte är nåt som är på g..

idag har jag städat och plockat massa tagit lite av disken men tänkte jag skulle ta resten sen när Elvin har somnat för kvällen..

goding är ju ledig resten av veckan nu och på fredag kommer antagligen Fia tommy och lille Dexter hem:)
Wiiie som jag har längtat efter dom så de blir la till att träffa dom i helgen om dom orkar:) men mikey får inte följa med eftersom han är förkyld..

sen ska ju jag och Elvin på kalas med så måste hitta något jag ska köpa till lilla Wilma:)
men jag ska la hitta nåt:)

jaja nu ska jag snart ta ut maten ur ugnen och äta är huuur hungrig som helst och sen vill även Elvin att jag är lite social mot honom hörs det som hehe

Puss!

Elvin älskar att sitta i sin stol:)



Kommentarer
Postat av: Malin & Wiggo

Tack så jätte mycket :)

2011-01-07 @ 18:54:03
URL: http://bebismalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0