myyyys dag:)

Idag vaknade jag och kände att jag behövde åka in till stan och inte bara sitta hemma så åkte först in till Angelica och milly och va med dom en stund vilket var ett bra tag sen och det kändes oerhört skönt att träffas igen!
sen gick jag hem till min syster och med dom har jag<varit hela dagen vi har lekt och busat och även vart ute och åkt pulka hihi
längtar verkligen till nästa år då Elvin är större och vi kan åka pulka och ha de busigt i snön med dom andra:)

herregud vad jag är trött känner jag men jag väntar<på att goding ska sluta jobbet och komma och hämta mej så jag kan komma hem och sova längtar till min säääääng:P

och imon ska jag verkligen ta tag i städningen hemma behöver även tvätta så ska nog hem till grannen en sväng och få lite tvättat måste även få en tid i tvätt stugan till våra mattor som också behöver tvättas eftersom vi har en hund som skitar ner hehe

jaja nu ska jag vara lite social innan jag åker hem

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0