och skalman han är tlöööött

ja jag är trött idag va hemma hos fia och tommy igår och det blev ganska sent så man är lite trött idag!
Men gud så mysigt det var att hålla lille dexter! han är så lite och mysig och Elvin har blivit så sjukt stor!
igår red jag ju men tyvärr så blev det ju inte så långt då hästarna inte hade broddar i skorna så vi kunde inte rida någonstans för de va ju glashalt..
så det fick bli en liten kortis men det va skönt att komma ut lite:)

Idag skulle jag åkt till frida med familj men Elsa är förkyld igen och vill inte riskera att elvin blir sjukare igen eftersom han bara har hostan kvar så jag åker inte till dom utan åker till jessica ist för en film och myskväll! :)

ja så nu ikväll ska mikey ut det ska bli roligt och se hur full han kommer vara när han kommer hem och hur bakis han kommer vara imon hahaha
sen imon ska vi hem till fia och tommy igen för att käka middag och bara umgås:)
wiiiie älskar min lille elvin och dexter det ska bli så kul sen när dom blir större och kan leka och ha det roligt :)

Nepp nu vankas det frulle :):)

Puss!


Hittade en bild på Elsa när hon va liten sikken sötnöt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0