på bättringsvägen..

ja det är iaf på bättringsvägen nu iaf! är fortfarande väldigt hostig och snuvig men mkt bättre har det blivit! hoppas nu att de håller i sig att bli bättre dag för dag! Elvin hostar ju också fortfarande ganska mkt men imon tänkte jag att vi skulle ta oss en redig promenad så vi blir friska snart!
sen har även jag och Mikey köpt oss varsin steg räknare så nu ska vi se vem som vinner jag ska bannimej ligga i för han går ju på jobbet hela dagarna så då får det bli att jag går ut och går varje dag för att man ska vinna:P
hehe det är bra det där med tävlingar:P för nu ska allting bort vill kunna få på mej ett par jeans igen utan att jag ser ut som en stoppad korv haha

jag menar inte mina gamla jeans för dom kommer jag nog aldrig komma i igen men ett par snygga jeans är målet! sen måste jag börja leta efter en "linnebikini" då jag inte vill visa mina bristningar i sommar haha ja ni kanske tycker jag är löjlig men vill helt enkelt inte så är det någon som vet vart man kan köpa en sådan?

vill ju även ta med Elvin på babysim då han älskar att vara i vattnet! men men vi får väl se ifall vi får tag i nåt:)
lilleman somnade faktiskt "tidigt" idag mot vad han brukar göra han brukar typ äta vid 7 då somnar han en liten stund sen somnar han vid 11 igen men idag åt han vid halv 9 så då tänkte jag att han kanske sover för natten för han inte hade sovit så mkt idag, men då vaknade han till vig halv 10 igen men som tur va fick jag lagt honom igen så nu sussar han gott i sängen

tycker det är skönt att man får en lugn stund på kvällen faktiskt, då går jag hellre upp tidigare på morgonen hehe
vill ju försöka få in lite rutiner på honom nu han är ju 4 månader om en vecka:) tänk min lille kille börjar bli stor!

jaja nu har jag skrivit på till tusen men kände för att skriva idag:)
Sov så gott mina vänner!

Puss!

Helt sjukt!!!

Kommentarer
Postat av: malin & wiggo

Badlinnen du pratar om ska finnas på dom flesta affärer, men tror dock man får vänta tills säsongen kommer, annars borde ju sportaffärerna ha inne lite sånna nu, men komma även online ex på ellos, hm, lindex, halens =) någon av dessa butiker borde ha det. OCH jag förstår dig, jag hade ett sånt linne hela sommaren när jag badade eller en baddräkt hade jag =)

2011-01-12 @ 08:01:39
URL: http://bebismalin.blogg.se/
Postat av: jessica

Finns massor i typ alla affärer som säljer bikinis. Jag hittade rätt snygga på H&M och Halens, men beställde dock en vanlig ändå. Men de finns typ överallt att köpa:)

2011-01-12 @ 13:41:51
URL: http://emilochjag.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

hihi vilken liten sötis :) Så gulligt med massa hår när dom är små :D

2011-01-12 @ 16:10:42
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0