rida rida ranka

Lilleman vaknade halv åtta idag men det va nog för att blöjan hade läckt för han somnade runt 10 igår och han brukar typ sova 12 timmar men men de va bara att gå upp..
skit trött är jag, det är så konstigt det där när jag sover mindre är jag nästan piggare än när jag sover mer..
jag menar jag sover typ 6- 7 timmar i vanliga fall per natt men i natt tänkte jag nä nu j*vlar ska jag lägga mej i tid och sova så jag inte är trött imon..
men ändå nu när han vaknade vid halv åtta kände jag med som ett vrak haha och då har jag ändå sovit 9 timmar nästan..

jaja det är konstigt det dära..
Idag ska jag antagligen upp på höstryggen igen! åh herregud vilken träningsvärk jag kommer ha imon haha och M ska ju ut imon med så jag kommer känna mej som en gammal kärring haha
men som tur är så ska jag ju till Frida så då får jag säkert lite avlastning så mkt som hon vill gosa med lille Elvan:P

haha Elvin är så söt på morgonen när han har vaknat han kan typ ligga och gnälla och sen så vaknar jag till och tittar på honom då får han världens största smile haha Lööööve it :)

måste nog gå till affären snart för vi har typ ingen frukost hemma så måste handla de.. vi måste verkligen storhandla för vi har typ ingenting hemma det är helt sjuk för vi har alltid mat hemma men nu börjar det verkligen blir tomt
jaja får ta det nästa vecka när vi har fått pengar så nu får vi bara småhandla lite innan sånt som behövs,,

Nepp göra sig iordning kanske

Puss!

Min lille knubbis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0