sjuklingar:(

usch usch usch säger jag bara!! nu är vi sjuka hela högen:( Elvin är jätte snorig och hostig och vill knappt äta:( jag hostar som en tok och har så mkt slem att de känns som om jag ska spy ja herregud men tycker inte synd om mej tycker bara synd om min lille pojk som ingenting kan göra:(
men ska be mikey gå till apoteket sen och köpa vätske ersättning ifall han inte skulle äta riktigt..

sen är han ju även jäääätte dålig i magen fy! mamma tycker så synd om dej min lille son!
så det blir väl till att sitta inne idag med fast Elvin har ju ingen feber så mikey kanske kan ta med honom ut en sväng så han får lite frisk luft iaf!

har ju suttit instängd här ett tag nu men har ingen ork till att gå ut heller.. så det blir bara massa filmtittande hela tiden..

nä nu ska jag slänga mej på soffan en stund känner mej helt snurrig!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0