soooov

lilleman somnade för en liten stund sen i min famn så jag skulle gå in och lägga honom då vaknar han till liv igen och han hade typ bara sovit 5 min och innan han somna visade han inte direkt sin bästa sida utan det var bara gnäll men nu när han vaknade efter att ha sovit i 5 min då ligger han och tjoar och ler haha han är för söt min fina;)

men det hade vart gött om han hade somnat nu för då får man lite tid för sig själv på kvällen men men så är det när dom är småttingar hehe
känner faktiskt att jag har fått upp mitt bloggande lite igen vill iaf försöka få ut ett inlägg om dagen men nu i de sista har det faktiskt blivit mer vilket känns bra :)

tycker ni är lite dåliga på att kommentera bara så det får ni bättra er med ;D

nä nu tänkte jag slänga på en film alldeles strax och titta på den sen sova, och föresten så vägde jag mig idag nu efter jag har slutat äta så mkt godis och jag hade faktiskt gått ner 2 kg?! helt sjukt kul! så nu är det bara att fortsätta känns faktiskt sjuukt bra väger mindre nu än när jag skrev in mej när jag blev gravid fast det är ju mkt kvar ändå för jag va ju mullig innan jag blev pregnant..

men som sagt nu blir det ett träningskort också på det här så ska det nog lösa sig!

Känner mej på topp just nu livet känns för j*vla bra!

Pussar

tänk att min knodd har vart så liten!! <3<3



Kommentarer
Postat av: Daniella - Mamma till Nea

tycker de e jätte kul att du tagit upp bloggandet igen :) hoppas du börjar fota dina nageldesigns å så när du kommit igång ordentligt så man kan få lite inspiration! :)

2011-01-18 @ 21:41:29
URL: http://dellisch.blogg.se/
Postat av: Daniella - mamma till Nea

den stegräknaren kan man ha i både byxfikan å runt halsen.. gillar att det faktist går att ha den runt halsen då jag hemma gärna går omkringmed mjukisbyxor.. å det är ju inte alltid det finns fickor på dom :P

2011-01-19 @ 08:03:09
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0